Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini, ekran teknolojileri dünyasının yenilikleri ile karşılamak hedefimizdir.
Bu hedefe ulaşmak için;
- Tüm faaliyetlerinde ulusal ve uluslararası yasal şartlar ve mevzuatlara uyarak hizmet sunmak,
- Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini zamanında ve eksiksiz olarak karşılamak, düzenli aralıklarla müşterilerimizin algı ve beklentilerini ölçmek ve kaynaklarımız çerçevesinde sürekli kalite iyileştirme anlayışı ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak,
- Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini eğitimlerle geliştirmek, teknik ve davranışsal yetkinliklerini arttırmak, çalışanlarımızın yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlarının cesaretlendirilmesi yönünde faaliyetlerde bulunmak,
- Teknolojik gelişmeler takip edilerek, kalitenin; hizmet sunumunun gerçekleştirilmesinin her aşamasında sürekliliğini ve güncelliğini sağlamak,
- İlgili tüm tarafların; tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız, müşterilerimiz ve çalışanlarımızın katkıları ile karşılıklı ve sürekli öğrenen bir organizasyona sahip olmak,
- Risk tabanlı kalite yönetimini, faaliyetlerinin her aşamasında uygulamak ve belirlenen risklerin önlemlerini alarak müşterilerimiz, tedarikçilerimiz, çalışanlarımız ve kuruluşumuz için karşılaşılabilecek olumsuz durumları ortadan kaldırmak,
- Kalite yönetim sistemi hedeflerini; müşteri şartlarına d göz önünde bulundurarak belirmek ve verimliliğin arttırılması için düzenli gözden geçirerek süreç performans kriterlerini bu hedeflere giden yol olarak değerlendirmek,
Kalite Politikamızdır.